måndag 8 april 2013

Löften... jojo

Ibland lovar man för mycket! Ibland räcker inte tiden till! och ibland blir det helt enkelt tekniska problem!

Under de veckor jag kört anderslyssnar.blogspot.com har jag stött på alla tre.... jo så är det! Nu senast  när jag gick ut på twitter under #anderslyssnar taggen och lovade Pat Beneter och det idag. Men pga tekniska problem blev det inte så, men om någon dag kommer det. Det tekniska problemet löstes idag!

Ni som undrar när 1001 album drar igång igen. Till er är svaret så fort det lugnar sig och jag får mer än två minuter ledigt. Just nu är det väldigt hektiskt... på många fronter....

Ikväll (just nu 22:58) kör jag synth, hipp-hopp och annan cool dansmusik! Let the music flow!


See ya all later...



Living in the gangsta paradise..


"Check"

Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar